دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد: پس از رایزنی‌های مختلف، کشتی‌گیران کرمانشاهی با حمایت وزارت نفت در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا خواهند کرد.

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، صابر رحیمی دوشنبه ۲۹ اردیبهشت با تأکید بر اینکه در تدارک حضور قدرتمند در رقابت‌های آتی لیگ برتر کشتی هستیم، گفت: به دنبال میزبانی‌های شایسته استان کرمانشاه در عرصه کشتی و پیگیری‌های استاندار در بهمن‌ماه سال ۹۸، وزیر نفت با حمایت از کشتی کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر موافقت کرد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پیش‌ازاین اعلام کرده بود که وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان به‌منظور توسعه اماکن ورزشی در استان کرمانشاه اختصاص داده است.

رحیمی افزود: بدون شک حضور قدرتمندانه کرمانشاه در عرصه لیگ برتر کشتی ایران علاوه بر گرم کردن تنور این رقابت‌ها می‌تواند در توسعه کشتی کرمانشاه در ابعاد مختلف نیز تأثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه حضور ورزشکاران کرمانشاه در مسابقات آینده لیگ‌های کشوری پررنگ می‌شود، اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در سطح استان به‌صورت رسمی برای حمایت از تیم‌های والیبال و فوتبال اعلام آمادگی کرده است.

رحیمی گفت: نام این شرکت خصوصی پس از قطعی شدن حضور در لیگ‌ها اعلام خواهد شد، براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با سرمایه‌گذار در فصل آینده رقابت‌های لیگ‌های دست یک والیبال و فوتبال نمایندگان استان کرمانشاه نیز به زمین خواهند رفت.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، میزان حمایت مالی این سرمایه‌گذار از تیم‌های ورزشی کرمانشاه در نشست‌های آتی مشخص خواهد شد.

رحیمی توضیح داد: در طول سال‌های گذشته کرمانشاه از داشتن تیم در لیگ‌های فوتبال و والیبال محروم بود ازاین‌رو حضور این حامی اقدام مثبتی برای ورزش استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم به‌منظور میزبانی از لیگ‌های فوتبال و والیبال در استان کرمانشاه فراهم است و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

کد خبر 512944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha