مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
۰ نفر

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با اشاره به تعداد اتباعی که سال ۹۸ از مرز رد شدند، گفت: علاوه بر این ۳۹۵ متکدی تبعه پاکستان و بنگلادش را نیز رد مرز کردیم.

گدایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، کامبیز جعفری اظهار کرد: سال ۹۸ در مجموع ۵۲۸۷ تبعه افغان را برای ساماندهی به اردوگاه مراقبتی عسگرآباد ورامین منتقل کردیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار تبعه افغان در استان زندگی می‌کنند که اغلب به کارگری و مشاغل ساده مشغول هستند و کمتر دست به تکدی‌گری می‌زنند.

وی ادامه داد: بیشتر اتباع خارجی‌ که در استان به تکدی گری اقدام می‌کنند پاکستانی هستند که جمعیت آن‌ها درمجموع بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۸۰ هزار تبعه افغان در استان زندگی می‌کنند که اغلب به کارگری و مشاغل ساده مشغول به کار هستند و کمتر دست به تکدی گری می‌زنند.

جعفری گفت: جای امیدواری است که اغلب تبعه افغان ساکن در استان مشغول به کار هستند چون به‌واسطه جمعیت بالایی که دارند اگر تکدی‌گری می‌کردند مصیب بزرگی دامن‌گیر استان می‌شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز اظهار کرد: از مجموع اتباع ساکن در استان ۵۵ هزار نفر فقط برگه شناسایی داشته و سکونت غیرمجاز دارند.

وی توضیح داد: اطلاعات هویتی اتباع غیرمجاز اخذشده و به هرکدام از آن‌ها یک برگه سرشماری داده‌شده و ۶۰ هزار نفر هم کارت هویتی و بازپرس دارند.

کد خبر 512903

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha