دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
۰ نفر

فصل جدید برنامه «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی برای رسیدن به کنداکتور تابستان شبکه نسیم کلید خورد.

برنامه چهل تکه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، تولید فصل جدید «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از روز گذشته کلید زده شد. این فصل، چهارمین فصل از این برنامه است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی برای پخش از شبکه نسیم تولید می‌شود. در فصل جدید «چهل‌تیکه» تغییر در ساختار برنامه و دکور، عمده تغییراتی است که نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود.  

پخش آخرین فصل از «چهل‌تیکه» اواخر اسفندماه ۱۳۹۸ به پایان رسید و با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه، تولید فصل جدید آن در دستور کار قرار گرفت که به دلیل شیوع  ویروس کرونا تولید و تصویربرداری آن تا اواخر اردیبهشت‌ به تأخیر افتاد.

الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی درباره زمان پخش برنامه گفت: قرار بود برنامه را به ماه رمضان برسانیم اما باید امیدوار رسیدن آن به کنداکتور تابستان باشیم. وی درباره تغییرات در فصل جدید، توضیح داد: تغییرات قطعی نیستند اما سعی کردیم در فصل جدید گفت‌وگوها را متفاوت کنیم. دنبال فراز و فرود در جریان گپ و گفت‌هاییم و مدل موسیقی‌ برنامه را نیز تغییر داده‌ایم. آیتم‌های جدیدی هم در برنامه خواهیم داشت که برای مخاطبان دلچسب و جذاب‌اند.

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی‌ها با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

کد خبر 512861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha