مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
۰ نفر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت قزوین گفت: راهداران این منطقه جاده روستایی هیر- ویار را که براثر رانش زمین دچار تخریب شده بود را ترمیم و بازسازی کردند.

ترمیم و بازسازی رانش زمین دچار تخریب شده منطقه الموت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، مهدی غلامی گفت: بارش‌های فروردین ماه امسال خسارت‌هایی را در حوزه روستاهای مناطق مختلف قزوین از جمله الموت ایجاد کرده بود که یکی از این نقاط راه روستایی هیر- ویار در بخش رودبار الموت غربی بود.

وی اضافه کرد: این راه روستایی که علاوه بر ایجاد دسترسی هشت روستای مستقر در حاشیه رودخانه نینه‌رود، مسیر ارتباطی۲ استان قزوین و گیلان را نیز از طریق گردنه سپارده فراهم می‌کند براثر بارش‌های بهاری دچار رانش شده بود که طی آن ۱۰۰ متر از محور تخریب و در آستانه قطع ارتباط قرار گرفت.

غلامی افزود: با توجه به وجود ترانشه سنگی با ارتفاع بیش از ۲۰ متر، این اداره با به کارگیری بیل مکانیکی، پیکور، لودر و کامیون طی دو هفته نسبت به ترانشه‌زنی برای تعریض مسیر و خاکریزی جهت ترمیم نقطه رانشی اقدام به عمل آورد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت یادآور شد: انجام این کار علاوه بر ارتقای سطح ایمنی مسیر و افزایش قدرت دید، رضایت روستاییان منطقه را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 512720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار قزوین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha