با همکاری رسول خادم و علی کریمی، مدرسه ای در یکی از محروم ترین مناطق ایران ساخته خواهد شد.

رسول خادم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳، از زمانی که رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی کنار رفت، با کمک برخی از افراد نزدیک به خود و همکاری موسسه خیریه ای به نام خادمین امام علی ابن ابیطالب(ع) دست به اقدامات خیریه می زند و به کمک افراد نیازمند در مناطق محروم می رود.  

اتفاقی که اخیرا رخ داده و بیشتر از هر ماجرای دیگری توجه همه را به خود جلب کرده، اقدام برای ساخت یک مدرسه در یکی از محروم ترین نقاط کشور است. رسول خادم به همراه حسن رحیمی و میثم نصیری از قهرمانان کشتی و اکرم خدابنده از ملی پوشان تکواندوی زنان راهی مولاآباد کشاری در بیست کیلومتری پاکستان در شهرستان سرباز شد. آن ها که بعد از گفت و گو با مردم منطقه از مشکلات پرتعداد آن ها باخبر شدند، تصمیم گرفتند این بار پروژه بزرگتری را استارت بزنند.  

بعد از هماهنگی صورت گرفته و باخبر شدن علی کریمی از این ماجرا پای ستاره سابق فوتبال ایران هم به این ماجرا باز شد. بازیکن نسابق تیم ملی، پرسپولیس تراکتورسازی و استیل آذین با آغوش باز به پیشنهاد رسول خادم برای احداث مدرسه در این منطقه مرزی پاسخ مثبت داد.

با پاسخ مثبت علی کریمی برای احداث مدرسه در روستایی که گاندو یعنی تمساح پوزه کوتاه ایرانی دست راست یک دختر خردسال را لب رودخانه از بازو کنده بود، کلنگ شروع ساخت این مدرسه هم توسط میثم نصیری، حسن رحیمی و اکرم خدابنده به زمین خورد.  

طبق توافق انجام شده، بخشی از هزینه احداث این مدرسه با زیر بنای ۱۳۲ متر با ۳ کلاس درس برای ۶٠ نفر دانش‌آموز از سوی علی کریمی تقبل شده و محوطه سازی و احداث دیوار آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان انجام خواهد شد.

کد خبر 512669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha