یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ۳۴۰طرح با ۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس در دست اجرا است و با افزوده شدن این فضا به سرانه آموزشی، بخشی از مشکل کمبود فضای کلاس درسی حل می‌شود.  

کلاس درس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم‌ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش استان رتبه دوم جذب دانش‌آموزان پیش دبستان را با ۲۱.۴ درصد کسب کرده‌ است.  

محمدی تصریح کرد: در گذشته ۵۲ درصد دانش‌آموزان استان آذربایجان‌غربی در مقطع پیش‌دبستانی شرکت می‌کردند ولی این رقم در سال‌تحصیلی جاری به ۳۷.۰۴ درصد رسیده است.  

وی ادامه داد: ۵۳ مرکز یادگیری در زمینه آموزش دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی فعالیت دارد، تا سال ۱۴۰۰ املاک متعلق به آموزش و پرورش سنددار می‌شود به طوری‌که در ۶ سال اخیر برای ۷۷۸ املاک تحت تملک این اداره سند مالکیت گرفته شده و امسال نیز این روند در ۲۰۰ فقره ملک پیش‌بینی می‌شود.  

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار کرد : ۵ سال آینده وضعیت نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش بهبود می‌یابد چرا که ۲هزار و ۴۴۰ نفر از طریق کنکور سراسری فرهنگیان و یک هزار و ۲۸۰ نفر از طریق اجرای ماده ۲۸در ۱۴ مدرسه استثنایی آغاز به‌کار می‌کنند.  

وی ادامه داد: ۷ مدرسه استثنایی مذکور مصوب شورای آموزش و پرورش و ۷ مدرسه دیگر نیز جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است.  

کد خبر 512464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha