اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی تهران به عنوان الگوی ساخت و تجهیز این اتاق‌ها در فضاهای شهری و پایانه‌های کشور در نظر گرفته شد.

اتاق مادر و كودك پايانه بيهقي

به گزارش همشهری آنلاین، اتاق مادر و کودک بیهقی در اسفند ماه ۸۸ تاسیس شد و فضا و امکانات ضروری جهت رسیدگی مادر به نوزادان و کودکان برای شیردهی و نظافت و ... مهیا کرده است. 

در طراحی و تجهیز اتاق‌های مادر و کودک، ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، همه نیازهای مادران و کودکان‌شان دیده شده و حتی لوازم بهداشتی مورد نیاز کودکان نیز به صورت رایگان در اختیار مادران قرار می‌گیرد تا خانواده‌ها با آرامش بتوانند با کودکان‌شان به پایانه مراجعه و سفر کنند.

فاطمه درویش نوری، دبیر کمیته نظارت و پیگیری مصوبه شهر دوستدار کودک در بازدید از اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی، گفت: اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی با فاصله یکی از بهترین‌ها در شهرداری تهران است.

وی افزود: ارائه بهترین خدمات و انجام فعالیت‌ها به بهینه‌ترین شکل ممکن، وجه تمایز توسعه‌یافتگی و ایجاد مزیت رقابتی است که در این راستا تلاش سازمان پایانه‌ها برای ارائه بهترین خدمات در اتاق‌های مادر و کودک مشهود است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، درویش نوری در جریان این بازدید به الگوبرداری از اتاق مادر و کودک پایانه بیهقی به عنوان نمونه برتر الگوی ساخت و تجهیز این اتاق‌ها در کشور تاکید کرد.

کد خبر 512462
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha