استاندار سمنان گفت: واحدهای روابط عمومی و کارکنان آن با انعکاس مطلوب خبرها و دستاوردها در کنار مدیران در عرصه‌های مشورتی و مدیریتی نیز فعالیت کنند.

روابط عمومی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  علیرضا آشناگر افزود: مدیران و فعالان روابط عمومی با تولید و انتشار مطالب گوناگون در ارتباط با فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی، همواره نقشی غیرقابل انکار در تنویر افکار عمومی و مخابره صحیح اطلاعات برعهده دارند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها در سال جهش تولید با بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید، علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی و امید در جامعه می‌توانند در فرهنگ‌سازی برای مشارکت همگانی در سال جاری نیز نقش آفرینی کنند.

آشناگر ادامه داد: بی شک در سال‌های اخیر با تکیه بر ارتباطات در قالب‌های مختلف، ارتباط مردم و مسئولان افزایش چشمگیری داشته و روابط عمومی‌ها در این مسیر با اطلاع‌رسانی دقیق، تاثیر شایانی بر افزایش آگاهی در جامعه ایفا کرده‌اند.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروزه با پیشرفت فناوری و نرم‌افزارهای جدید، ارتباطات و فعالیت روابط عمومی‌ها وارد گام جدیدی شده است و با حضور فعال در فضای مجازی، ارتباطی و افزایش فرآورده‌های خبری در این بستر، علاوه بر اطلاع‌رسانی شفاف، روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان قلمداد می‌شوند.

وی اظهارکرد: به منظور نیل به اهداف عالی روابط عمومی، لازم است تا این مجموعه وزین در دستگاه‌های اجرایی به عنوان مجموعه تشریفاتی و غیرکاربردی قلمداد نشود و کارکنان خدوم و پرتلاش آن با انعکاس مطلوب خبرها و دستاوردها در کنار مدیران در عرصه‌های مشورتی و مدیریتی نیز فعالیت کنند.

استاندار سمنان افزود: اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به طلایه‌داران این عرصه که با صداقت و امانت برای اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در تلاش هستند، صمیمانه تبریک و شادباش عرض می‌کنم و سربلندی و عزت ماندگار برایشان آرزومندم.

۲۷ تا ۲ خرداد هفته ارتباطات و روابط عمومی نام دارد که در روز شمار سال ۹۹ به ترتیب شنبه ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و علم، یکشنبه ۲۸ اردیبهشت روز روابط عمومی و فضای مجازی، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت روز روابط عمومی و فضای رسانه‌ای، سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت روز روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت روز روابط عمومی و مدیریت بحران، پنجشنبه یکم خرداد روز روابط عمومی و سلامت و جمعه دوم خرداد روز روابط عمومی و جهش تولید نامگذاری شده است.

کد خبر 512327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha