مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فروش زمین در محدوده کوره‌های جنوب‌شرق شهر یزد غیرقانونی است.

کوره

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، محسن صادقیان افزود: مردم از خرید این زمین‌ها به دلیل طی نکردن مراحل تفکیک قانونی خودداری کنند.

وی ادامه داد: اخیرا از مردم گزارش‌هایی مبنی بر خرید و فروش زمین کوره‌های جنوب شرق یزد در منطقه اکرمیه و اکرم‌آباد توسط برخی بنگاه‌های املاک دریافت کرده‌ایم.

صادقیان از اداره کل صمت، اتحادیه بنگاه‌های املاک و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد خواست ضمن بررسی موضوع با بنگاه‌های املاک خاطی برخورد کنند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اظهار کرد: بعضی از افراد به دلیل این که تفکیک‌ها و تغییر کاربری‌ها را به صورت قانونی انجام نداده‌اند و سرانه‌ها و حقوق دولتی را در طرح‌ها لحاظ نکرده‌اند اقدام به فروش زمین و ملک با قیمت پایین و ارزان و مردم را درگیر مشکلات زیادی می‌کنند.

صادقیان از مردم خواست قبل از خرید هرگونه ملکی در محدوده کوره‌ها با بخشداری مرکزی یزد هماهنگی لازم را انجام دهند و همچنین از مالکان املاک و کوره‌ها خواست نسبت به طی کردن مراحل قانونی برای تعیین کاربری قانونی به بخشداری مرکزی یزد  مراجعه کنند.

وی به دستگاه‌های خدمات‌رسان هشدار داد: ارائه خدمات آب و برق و گاز  بدون هماهنگی و مجوز کتبی بخشداری یزد ممنوع است و در صورت تخطی از این امر، کارمندان و مدیرکل دستگاه به واحد تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

کد خبر 512124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha