ناخدا یکم جعفر تذکر با حضور در جمع خانواده‌های شهدای حادثه شناور کنارک در بوشهر، ضمن همدردی و دلجویی، با آنان گفت‌وگو کرد.

خانواده شهدا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از، ایسنا، ناخدا یکم جعفر تذکر با حضور در منزل خانواده‌های شهدای حادثه شناور کنارک با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهدای رمضان در شناور کنارک و بیان کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌ معظم شهدا برای آحاد مردم یک الگو و درس بزرگ است، امروز اقتدار کشور مدیون خون‌های مطهر و پاک شهدایی است که درراه حفظ اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در عرصه دریا به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر شهدا را مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید موجب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است.

وی بیان کرد: این مقاومت سبب شده در این شرایط هیچ قدرتی اجازه جسارت به مرزهای کشور ما را نداشته باشد، ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای والامقام به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، شجاعت و دلاوری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت‌ است.

فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر گفت: ۴۱ سال است که ایران اسلامی برای حفظ استقلال هزینه می‌پردازد، نمونه بارز این هزینه‌ها، تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی مردم ایران است.

وی خون شهدا را ضامن ادامه مسیر پرقدرت انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: خون شهدا سبب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می‌شود و این خون هرگز کهنه نمی‌شود و باگذشت زمان به همان میزان ملت ایران با راه و خون شهدا انس بیشتری می‌گیرند.

کد خبر 511948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha