فاطمه رهبر فعال اصولگرا که بر اثر کرونا جان خود را از دست داد در برنامه دستخط گفته بود: توهین آقای قاضی‌پور به خانم‌های نماینده مجلس اشتباه بسیار بزرگی ست؛ ایشان نماینده اصولگرا هستند، باشند ولی نه من شکایتم را پس گرفتم و نه ایشان عذرخواهی کرده است. پرونده هنوز باز است.

 به گزارش همشهری آنلاین، موضوع شکایت فاطمه رهبر از نادر قاضی پور به اسفند ماه  سال ۱۳۹۴ برمیگردد. آن‌زمان مرحوم رهبر رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بود که در واقع  آن شکایت هم از سوی فراکسیون زنان مجلس از قاضی پور صورت گرفته بود. شکایتی که به دادستان کل کشور، کمسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و رئیس مجلس ارسال شد.

در پی شکایت زنان مجلس نهم از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، او در پی جلب رضایت همکاران خود برآمد و سیدمحمود نبویان نماینده تهران و حسن کامران نماینده اصفهان، قاضی‌پور را به حضور نمایندگان زن مجلس بردند.

آن زمان قاضی پور برای عذرخواهی نزد نمایندگان هم رفت و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است.

مرحوم رهبر اما تاکید داشت که مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملاً واضح است و قاضی‌پور باید در همان سطح که سخنانش در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب یافته است، جبران مافات، تکذیب و عذرخواهی کند.

جزئیات بیشتر از این شکایت را از { اینجا } بخوانید.

تصاویر | تدفین متفاوت پیکر فاطمه رهبر که به دلیل کرونا درگذشت | دفن پیکر نماینده مجلس یازدهم با تدابیر بهداشتی

کرونا یک قربانی دیگر از بین مسئولان گرفت | فاطمه رهبر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

کد خبر 511893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha