مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

فرماندار تفت گفت: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، امکان برگزاری آیین نخل‌برداری شهادت حضرت امام علی (ع) و سایر آیین‌های عزاداری در نقاط شهری و روستایی این شهرستان وجود ندارد.

نخل برداری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا نوکار افزود: آیین نخل‌برداری به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا در اجتماعات این شهرستان برگزار نمی‌شود.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تنها مجوز برگزاری آیین شب قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا صادر شده است و خوشبختانه شاهد اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های برگزاری این مراسم در نقاط شهری و روستایی یزد بودیم.

وی به ممنوعیت پخش نذورات اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه این شهرستان به دست نیازمندان واقعی و افراد آسیب‌دیده از کرونا برسانند.

فرماندار تفت  با تشکر از همکاری مردم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: امیدواریم شهرستان تفت در آینده نزدیک و با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محدوده شهرستان‌های سفید قرار گیرد و امکان برگزاری آیین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شود.

آیین عزاداری نخل‌برداری شهرستان تفت در فهرست آثار معنوی کشور ثبت شده است.

کد خبر 511727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha