پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد به دلیل جلوگیری از اجتماعات مردمی برای مقابله با کرونا، به صورت رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر برگزار خواهد شد.

ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدلطف‌الله حیات‌الغیب اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت زرد و قرمز در برخی استان‌های کشور از طرف وزارت بهداشت، امسال مراسم راهپیمایی روز قدس در لرستان طبق روال سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت عموم برگزار می‌شود. حضور گسترده مردم در مراسم روز قدس نمایش وحدت مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حیات‌الغیب افزود: این مراسم ساعت ۱۱ صبح از بلوار شورا به سمت میدان ۲۲ بهمن خرم‌آباد با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

کد خبر 511539

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ebrahim IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    اما من هم یک ایده ای دارم که دیوار های خیابون ها رو که امکان نقاشی دارن سفید رنگ کنیم و روش رو با تصاویری مثل مشت های گره شده و عکس های مشابه اون که با روز قدس مناسبت دارن نقاشی کنیم و یک هشتک کنار اون طراحی کنیم و طراحی ها طوری باشه که مردم بتونن کنار اون بایستن و سلفی بگیرن و با اون هشتکی که کنارعکس هست اون رو در اینستاگرام به اشتراک بگذارند . این بنظر من راه خوبیه چرا که اولا جامعه پتانسیل شبکه های اجتماعی رو داره ثانیا هنر در این قضیه نقش داره بعدش هم می تونه به جای یک روز حتی تا یک هفته و یک ماه هم تصاویر روی دیوار باشه و بجای اینکه یک روز روز قدس باشه یک ماه روز قدس داشته باشیم .