چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: منچسترسیتی به دنبال استخدام لوئیز فیلیپه اسکولاری به جای اسون گوران اریکسون است.

باشگاه منچسترسیتی که در حال حاضر به دنبال جانشینی برای «سون گوران اریکسون» سرمربی سوئدی خود است، پیشنهاد خود را به «لوئیس فیلیپه اسکولاری» سرمربی تیم ملی پرتغال ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا، در حالی‌که فقط یک هفته از ارائه‌ این پیشنهاد می‌گذرد، سران منچستر سیتی به اسکولاری اولتیماتوم داده‌اند که باید هر چه سریع‌تر تصمیم‌گیری کرده و نتیجه را به آنها اعلام کند.

«تاکسین شیناواترا» مالک ثروتمند و تایلندی منچستر سیتی تابستان گذشته با صرف هزینه‌های هنگفت بازیکنان بسیاری را به سیتی آورد ولی اریکسون نتوانسته بازیهای خوبی از آنها بگیرد به طوری که سیتی در بیشتر مواقع فصل در میانه‌های جدول دست و پا می‌زد و در حالی که تنها یک بازی تا پایان فصل جاری لیگ برتر باقی مانده، راهیابی آنها به بازیهای اروپایی سال آینده با تردید روبرو است.

دستمزد پیشنهادی سیتی به اسکولاری سالیانه سه میلیون پوند است. او می‌تواند به صورت ضمنی با این پیشنهاد موافقت کند و پس از پایان یافتن یورو 2008 به صورت رسمی به منچستر سیتی بپیوندد.

اگر اسکولاری قصد ندارد، پیشنهاد سیتی را بپذیرد، باید هر چه زودتر آن را به سران این تیم اعلام کند تا آنها به دنبال گزینه‌های دیگری بگردند.

کد خبر 51152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز