سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو هیچ وجاهت قانونی ندارد گفت که این موضوع را هفته آینده در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

خودرو - ماشین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن نوروزی با اشاره به افزایش بی رویه قیمت خودرو در کشور گفت: تمام حرف ما با رییس‌جمهور و مسئولین وزارت صنعت این است که اگر خودرو بر اساس افزایش قیمت دلار گران می شود اما حقوق کارگر، هزینه آب و برق و گاز و همه این ها بر اساس تومان است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: بنابراین این افزایش قیمت خودرو هیچ وجاهت قانونی ندارد. از رییس جمهور انتظار می رود در این باره قاطعانه به سرپرست وزارت صمت دستور بدهد تا قیمت ها به حالت پیشین خود بازگردد؛ اگر غیر از این باشد ما در مجلس یازدهم سکوت نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مجلس دهم در این باره اقداماتی را انجام داده بود ولی کمیسیون صنایع مقداری در این موضوع با تساهل برخورد کرد، اگر کمیسیون صنایع با جدیت در این حوزه ورود می کرد اکنون شاهد این شرایط نبودیم؛ به هر حال این موضوع رافع مسئولیت ما نخواهد بود و این موضوع را هفته آینده پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 511447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 0
    درود برنماینده مجلسی که بفکر مردم باشند ومنتظر اقدام انها هستند
  • افشین IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    1 0
    درود به شرف این نماینده،امیدواریم فقط حرف نباشد،کاش برای بازار مسکنم چاره ای می اندیشیدن
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 1
    اگر شما پراید رو کردید 40 میلیون اون هم فروش فوری تحویل 1 ماهه من این سبیل رو میزنم این اخبار برای زیر دیپلمه ها هست الان قرن 21 هستیم بهتره از خواب بیدار بشیم