پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» از آغاز تصویربرداری این مجموعه پس از وقفه دوماه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سریال بیگانه ای با من است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صبا، بهروز مفید تهیه‌کننده سریال «بیگانه‌ای با من است» درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه گفت: تصویربرداری این مجموعه به کارگردانی احمد امینی پس از توقف دوماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سرگرفته شد. وی ادامه داد: هم اکنون به دلیل آنکه بتوانیم محیط را ایزوله و ضدعفونی کنیم برای ادامه کار به شهرک سینمایی غزالی رفته‌ایم و آنجا مشغول کار هستیم.  حدود ۱۱۰۰ دقیقه از این مجموعه تدوین شده است و همچنان کار ادامه دارد.  

به گفته وی این مجموعه که قرار است در پاییز به آنتن برسد، پیش از این قرار بود در ۲ فصل ساخته شود اما با منتفی شدن ساخت فصل دوم «بیگانه‌ای با من است»، تعداد قسمت‌ها تا ۴۵ قسمت افزایش یافت. قصه «بیگانه‌ای با من است» در سال ۶۹-۷۰ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، مهشید جوادی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه از بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 511284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha