مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک پاساژ فعال در زمینه طلاسازی در بازار تهران خبر داد.

آتش سوزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در محدوده بازار تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۱ صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در محدوده بازار تهران، خیابان ۱۵ خرداد، تکیه دولت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک پاساژ چهار طبقه بود و تمام قسمت‌های آن در زمینه کارگاه تولید طلا و زیورآلات فعالیت داشتند. در طبقه منفی یک آن، چندین باب کارگاه و مغازه طلاسازی وجود داشت؛ در یکی از این کارگاه‌های کوچک حدوداً هفت متری آتش‌سوزی روی داده و کاملاً شعله‌ور بود.

ملکی افزود: در این کارگاه‌ها از سیلندرهای گاز اکسیژن نیز استفاده می‌شود و ۱۱ دستگاه سیلندر در این مغازه کوچک وجود داشته و تعدادی از آنها کاملاً گداخته شده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه احتمال انفجار سیلندرها وجود داشت، خاطرنشان کرد: گروهی از آتش‌نشانان از بیرون مغازه، ضمن انجام ایمن‌سازی‌های لازم، تمام کسبه پاساژ را تخلیه کردند و اجازه رفت‌وآمد را در آن محدوده ندادند.  گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز وارد زیرزمین شده و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

به گفته ملکی، این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت و در حال حاضر نیز آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

کد خبر 511247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha