ویروس کرونا در جهان به انگیزه جدیدی برای خودکشی تبدیل شده به طوری که مواردی در این زمینه در هند و کویت از این مساله از جمله یک ایرانی گزارش شده است.

خودکشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند یک زوج هندی در منطقه عادیل آباد در جنوب این کشور که ازدواج‌شان به خاطر تدابیر مربوط به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده دست به خودکشی زدند.

به گفته پلیس هند، پندور گانیچ ۲۲ساله و سویام سینابای ۲۰ساله به دلیل به تعویق افتادن ازدواج‌شان دست به خودکشی زدند.

این دو نفر که ۲ سال با یکدیگر نامزد بودند بعد از آنکه خانوادهایشان به دلیل شرایط پیش‌آمده و قرنطینه در دوران شیوع ویروس کرونا مراسم ازدواج‌شان را به تعویق انداختند، تصمیم گرفتند با خوردن سم دفع آفات نباتی به جای آغاز زندگی مشترک، مشترکاً به زندگی خود پایان دهند.

از کویت هم خبر رسید ۲ نفر از جمله یک ایرانی به دلایل مرتبط با ویروس کرونا دست به خودکشی زدند.

مسئولان کویتی خبر دادند، یک شهروند ایرانی که در یک مرکز قرنطینه نگهداری می‌شد دست به خودکشی زد. او که البته بعد از انتقال به بیمارستان نجات یافته بود، پس از انجام آزمایش کرونا مثبت بودن ابتلایش به کووید-۱۹ تایید شد.

همچنین یک فرد دیگر که به نوشته رسانه‌های کویتی، او نیز آسیایی است در نقطه دیگری از کویت دست به خودکشی زد که بعد از نجات جانش در انتظار وقت بازجویی برای مشخص شدن علت این کار خویش است؛ اما به نوشته این رسانه‌ها دلیل خودکشی او نیز بی‌ارتباط به شیوع ویروس کرونا نیست.

کد خبر 510992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha