مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
۰ نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از اهدای بیش از ۱۲۳ هزار سی‌سی خون در پویش قرار مهربانی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.

اهدای خون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فلاح گفت: فرآورده‌های خونی نیاز حیاتی بسیاری از بیماران است، اما به دنبال شیوع کرونا و کاهش مراجعات برای اهدای خون، اعضای جوانان هلال احمر شهرستان‌های بردسیر، کرمان، نرماشیر و ماهان بیش از ۱۲۳ هزار سی‌سی خون خود را اهدا کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر گفت: ۱۱۷ نفر از اعضای جوانان و داوطلب این جمعیت با حضور در پویش قرار مهربانی بیش از ۵۲ هزار سی‌سی خون به نیازمندان اهدا کردند.

حسین نامجو بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون در جامعه بسیار حائز اهمیت است. اعضای این جمعیت برای جلوگیری از کاهش ذخایر خونی و با هدف ترویج پویش قرار مهربانی در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند.

وی ادامه داد: توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام‌المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف پویش قرار مهربانی است.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از اهدای 24 هزار سی‌سی خون توسط جوانان خانه هلال شهر زنگی‌آباد خبر داد.

هادی سلطانی تصریح کرد: پویش قرار مهربانی با هدف حفظ ذخایر خونی و ترویج فرهنگ اهدای خون بین اعضای جوانان برگزار می‌شود.

رئیس هلال احمر ماهان گفت: ۸۵ نفر از اعضای جوانان این شهر با اهدای ۳۹ هزار سی‌سی خون، به یاری بیماران نیازمند شتافتند. جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر نرماشیر نیز به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، ۹ هزار سی‌سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

غلامرضا دهقانی افزود: شهرستان نرماشیر فاقد مرکز خونگیری است. اهدای خون برای اعضای جوانان این جمعیت امری مهم تلقی می‌شود و آنان برای این اقدام خداپسندانه به مرکز انتقال خون شهرستان بم مراجعه کردند.

کد خبر 510949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha