سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در ۱۴ استان کشور طی امروز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت خبر داد.

گرد و خاک در زابل و کرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیائیان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در استان‌های ساحلی خزر، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این که فردا این وضعیت در برخی نقاط شمال شرق، شرق، ارتفاعات کرمان و بخش‌های از شمال غرب پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی امروز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، بوشهر، هرمزگان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات وزش باد شدید و در پاره‌ای از مناطق وقوع گرد و خاک رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: در سایر مناطق طی این مدت جوی آرام خواهیم داشت. همچنین امروز و فردا نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و پس فردا نیز نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 510764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha