معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: متولیان مساجد بدون تهویه هوا که به برگزاری مراسم شب‌های قدر اقدام کنند اعمال قانون می‌شوند.

مسجد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، ناصر خوش‌خبر با اشاره به دستورالعمل‌های ممنوعیت برگزاری مراسم قدر در مساجد فاقد تهویه اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم شب‌های قدر، گفت: زمینه و بستر برگزاری مراسم شب‌های قدر در تمامی مساجد استان منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فراهم شد.

وی افزود: مساجد دارای فضای باز شرکت کنندگان در فضای باز با رعایت فاصله یک متری می‌توانند مراسم شب‌های قدر را برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در مساجدی که فضای روباز نداشته و در شبستان‌ها مراسم برگزار می‌شود شرکت کنندگان تنها مجاز به استفاده از یک چهارم ظرفیت مسجد هستند.

وی تأکید کرد: افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماران خاص، کودکان و سالمندان در این مراسم شرکت نکنند و مراسم را از پخش مستقیم مشاهده کنند.

خوش خبر افزود: شرکت کنندگان از دستکش، ماسک و وسایل شخصی از جمله ادعیه، جانماز، تسبیح، مهر و قرآن استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در شهرستان‌ها تیم‌هایی متشکل از هیات امنا، بسیج و نیروهای فرمانداری‌ها برای رصد وضعیت مساجد تشکیل شده است.

کد خبر 510738

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha