۱۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین از بسته‌های تشویقی اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استقبال کرده و در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند.

اشتغالزایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: کارفرمایانی که از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین به کارگیری کنند، تا ۲ سال از پرداخت حق بیمه مددجو معاف شده و این رقم را کمیته امداد به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

سید مرتضی دهقانی محمدآبادی افزود: این معافیت بیمه با هدف افزایش اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین تدارک دیده شده است.

این مسئول گفت: سال گذشته نیز با اجرای این طرح ۱۰۰ مددجوی قزوینی توانستند با استقبال کارفرمایان صاحب اشتغال شوند و امیدواریم امسال نیز کارفرماها از این بسته‌ تشویقی به شکل مناسب استفاده کنند.

وی اضافه کرد: پیش بینی کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین در سال جاری ایجاد اشتغالزایی برای پنج هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد است که برای تحقق آن ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا به در قالب اشتغال مستقیم و غیرمستقیم مورد استفاده قرار گیرد.

این مسؤول یادآور شد: علاوه بر معافیت پرداخت حق بیمه مددجو، دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان به ازای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است که سال گذشته ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در همین رابطه پرداخت شد.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی است.

کد خبر 510731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha