معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از استمرار فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان و دورکاری یک سوم کارکنان و همچنین کاهش ساعت کار ادارات در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان خبر داد.

استانداري

به گزارش همشهری آنلاین، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به وضعیت حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: مصوبه حضور دو سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استمرار دارد و یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می‌دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.
 
وی همچنین ادامه داد: در راستای استمرار مصوبه قبلی شروع ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود و در شهرستان‌های استان تهران که روزهای پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، طبق روال گذشته ساعات کاری در روزهای عادی از ۷:۳۰ تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳ می‌باشد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین گفت: با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، باید حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید و خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.
 
عباس پاشا همچنین با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها در روزهای پس از شب قدر اظهار کرد: به‌منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب‌زنده‌داری شب‌های قدر برای کارمندان دولتی پس از شب قدر ۱۹ و ۲۳ ساعات کاری ادارات با ۲ ساعت تأخیر آغاز می شود.

کد خبر 510593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha