مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از برگزاری نخستین جشنواره مجازی نقاشی کودکان و ( لب‌زنی) سرودهای مرتبط با روز قدس خبر داد.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا علیزاده اظهار کرد: امسال شیوع کرونا در سطح جامعه و لزوم توجه جدی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با این ویروس در راستای قطع زنجیره، تمامی فعالیت‌ها و اقدامات ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب روز جهانی قدس را روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز دشمنان اسلام عنوان می‌کنند و این مسئله اهمیت این روز را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش بزرگداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت مردم غیور کرمان از مردم مظلوم فلسطین است.

علیزاده افزود: شرکت در هر دو بخش توسط عموم آزاد است. در بخش نقاشی، کودکان تا سن ۱۲ سال مجاز به شرکت هستند.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ اردیبهشت مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان است. دوم خرداد همزمان با روز جهانی قدس برگزیدگان این جشنواره اعلام می‌شوند.

علیزاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ارسال اثر به شماره همراه ۰۹۳۶۵۷۳۷۷۱۰ در نرم‌افزار ایتا و واتس‌اپ، انتشار اثر در اینستاگرام با هشتگ جشنواره #روزماندگار و ارسال اثر به آدرس ایمیل GHODS.KERMAN۲۰۲۰@GMAIL.COM در جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 510466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha