مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان از برگزاری نخستین جشنواره مجازی نقاشی کودکان و ( لب‌زنی) سرودهای مرتبط با روز قدس خبر داد.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا علیزاده اظهار کرد: امسال شیوع کرونا در سطح جامعه و لزوم توجه جدی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با این ویروس در راستای قطع زنجیره، تمامی فعالیت‌ها و اقدامات ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب روز جهانی قدس را روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز دشمنان اسلام عنوان می‌کنند و این مسئله اهمیت این روز را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش بزرگداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت مردم غیور کرمان از مردم مظلوم فلسطین است.

علیزاده افزود: شرکت در هر دو بخش توسط عموم آزاد است. در بخش نقاشی، کودکان تا سن ۱۲ سال مجاز به شرکت هستند.

وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ اردیبهشت مصادف با ۲۵ ماه مبارک رمضان است. دوم خرداد همزمان با روز جهانی قدس برگزیدگان این جشنواره اعلام می‌شوند.

علیزاده افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ارسال اثر به شماره همراه ۰۹۳۶۵۷۳۷۷۱۰ در نرم‌افزار ایتا و واتس‌اپ، انتشار اثر در اینستاگرام با هشتگ جشنواره #روزماندگار و ارسال اثر به آدرس ایمیل GHODS.KERMAN۲۰۲۰@GMAIL.COM در جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 510466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha