مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا که از ابتدای سال ۹۹ در همه استان‌ها از جمله البرز وجود دارد، جمعیت بیشتری در اطراف رودخانه کرج حضور یافته‌اند و این موضوع شرایط ایمنی را نسبت به سال ۹۸ سخت‌تر کرده و احتمال وقوع حادثه هم بیشتر است.

نجات غریق رودخانه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، داوود نجفیان در خصوص اقداماتی که برای پیشگیری از غرق شدن گردشگران و مسافران در رودخانه کرج انجام‌شده است، افزود: امسال هم مثل سال گذشته تمهیداتی مانند نصب بنرهای هشدار، تهیه کلیپ‌های آموزشی، انتشار اطلاعیه‌ها، حضور گشت‌های اطلاع‌رسانی و هماهنگی با غواصان انجام‌شده است تا از بروز حادثه در این رودخانه پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز  بیان کرد:  از ابتدای سال تاکنون هم شاهد بروز حوادث متعدد و چند مورد غرق‌شدگی در رودخانه کرج بوده‌ایم که در آخرین حادثه دیروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت یک خودرو ۲۰۶ در سد کرج سقوط کرد که سرنشینان آن سالم از آب خارج شدند.

این مسئول در خصوص اهمیت استقرار غواصان در اطراف رودخانه خاطرنشان کرد: غواصان در اطراف رودخانه مستقر هستند و سال‌های گذشته به‌صورت خودجوش به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کردند اما امسال به جمع‌بندی خوبی رسیدیم تا از آن‌ها حمایت‌های لازم صورت بگیرد و حق‌الزحمه‌ای برای غواصان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز اعلام کرد: امیدواریم گردشگران و به‌خصوص کسانی که غیربومی منطقه هستند خطرات رودخانه کرج را جدی گرفته و به هشدارها توجه کنند تا کمتر شاهد بروز حادثه در این منطقه باشیم.

کد خبر 510451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha