دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۰ نفر

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از تصویب طرح کاهش زمان دوره کارشناسی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

دانشگاه فرهنگیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طاهر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش درباره طرح ۳ ساله شدن دوره کارشناسی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این طرح در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان تصویب شد.

وی ادامه داد: طرح ۳ ساله شدن دوره کارشناسی از یک سال پیش در جریان بود منتها با تغییر وزیر به تأخیر افتاد که در هیأت امنای جدید مطرح و تصویب شد البته منوط به اینکه هماهنگی‌های لازم را با وزارت علوم برای این کار انجام دهیم.

روشندل اضافه کرد: با ادغام برخی دروس، ارائه ۲۰ واحد در ترم و استفاده از ظرفیت ۲ ترم تابستان می‌توانیم دوره کارشناسی را به جای ۴ سال در ۳ سال تمام کنیم که برنامه‌اش آماده است و به محض امضا شدن مصوبه هیأت امنا، مکاتبه از سوی رئیس دانشگاه فرهنگیان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌گیرد تا بررسی شود و اجازه دهند در راستای اقتصاد تربیت معلم، حتی به صورت آزمایشی دوره ۳ ساله را شروع کنیم. 

وی با بیان اینکه این طرح مستلزم این است که دانشجومعلمان به جای ۶ واحد در تابستان، ۱۰ واحد بتوانند اخذ کنند، گفت: البته واحدها را از حدود ۱۵۵ واحد به ۱۴۰ واحد تقلیل دادیم و واحدهایی که همپوشانی داشتند، ادغام شدند و می‌توانیم به شکل ارئه ۲۰ واحد در ترم و ظرفیت ۳ ترم تابستان(هر ترم ۶ واحد) هم اجرا کنیم.

کد خبر 510375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید پیام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    با‌سلام‌،آیا‌شرایط‌سنی‌‌دانشگاه ‌‌‌‌‌‌‌‌فرهنگیان ۲۴‌ساله‌شده؟