کیا سال پیش از دومین فیس لیفت خود برای شاسی‌بلند بدنه روی فریم موهاوی در کره‌جنوبی رونمایی کرد که در این گزارش به آن پرداخته می‌شود.

کیاموتورز - موهاوی 2020

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیاموتورز سال پیش از دومین فیس لیفت خود برای شاسی‌بلند بدنه روی فریم موهاوی در کره‌جنوبی رونمایی کرد.

هم‌اکنون این خودروساز کره‌ای اقدام به معرفی نسخه سطح بالای این شاسی‌بلند در کشور خود کرده است. مدل موردبحث که با نام موهاوی گراویتی شناخته می‌شود بر پایه نسخه پرچم‌دار مسترز بنا شده و دارای برخی ویژگی‌های ظاهری و کابین متمایز می‌باشد.

قابل‌توجه‌ترین تغییر رخ داده در بدنه نصب جلوپنجره مشکی‌رنگ است که تفاوت‌های زیادی نسبت به نمونه‌ای با میله‌های کرومی عمودی در مدل‌های ارزان‌تر دارد. کیا می‌گوید در طراحی این جلوپنجره از نوک پیکان‌ها الهام گرفته و همین قطعه باعث شده دیلایت‌ها و نشان موهاوی بیشتر به چشم آید.

کیا موهاوی گراویتی همچنین دارای رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی‌رنگ می‌باشد. کره‌ای‌ها می‌گویند رینگ‌های ۶ پره یاد شده ما را به یاد کریستال‌های برف خواهند انداخت.

با ورود به داخل کابین شاهد تریم آلکانترا خواهید بود. این متریال نرم روی فرمان، استراحتگاه دست کنسول مرکزی و پانل درب‌ها کار شده است. همچنین نورپردازی داخلی نیز وجود دارد. از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به نصب نگهدارندِ فنجان در ردیف دوم صندلی‌ها و استفاده از پشت‌سری‌های بهتر برای صندلی‌ها اشاره کرد.

تغییری در قوای محرکه رخ نداده و موهاوی گراویتی همچنان از پیشرانه ۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۲۵۶ اسب بخار و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری دارد.

فروش این شاسی‌بلند در کره جنوبی از هفتم می‌و با قیمت پایه ۵۵۵۰۰۰۰۰ ون معادل ۴۵۵۰۰ دلار برای مدل ۵ نفره شروع شده است. مدل‌های ۶ و ۷ نفره موهاوی هم قابل انتخاب هستند.

کد خبر 510289

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha