مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: امتحان نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت کشوری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این استان انجام می‌شود و جای نگرانی نیست.

ضدعفونی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «نادر جهان آرای» اظهار کرد: آزمون نهایی پایه دوازدهم همزمان با کشور از ١٧ خرداد در استان گیلان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: ۲۰ اردیبهشت، جلسه ستاد امتحانات و سنجش به صورت استانی در گیلان برگزار و در آن  پیش بینی‌هایی درباره حوزه‌های اجرا (محل برگزاری آزمون) و تصحیح در سطح مناطق، نواحی و شهرستان‌ها انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: در برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در استان توصیه های بهداشتی شامل رعایت فاصله ١.٥ تا ٢ متری، ضدعفونی مکان آزمون و سایر موارد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: این آزمون نهایی و کشوری است ضمن اینکه نمره کسب شده در کنکور نیز تاثیرگذار است. همچنین در برگزاری آزمون‌های پایه‌های دیگر منتظر دستورالعمل هستیم.

وی درباره بازگشایی مدارس در گیلان بیان کرد: درارتباط با بازگشایی مدارس ستاد ملی مدیریت بر بیماری کرونا تصمیم گیری می‌کند که فعلا زمان خاصی را اعلام نکرده، در این ارتباط وضعیت سفید، زرد و قرمز مناطق، نواحی،   شهرستان‌ها و استان‌ها در ستاد ملی و استانی بررسی و تصمیمات نهایی گرفته می‌شود.

کد خبر 510156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha