مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر لزوم حفظ سلامتی شهروندان گفت: آغاز به کار سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم منوط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان است.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عباس ذاکریان افزود: رعایت قرنطینه خانگی و فاصله‌گذاری اجتماعی تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه حوزه‌ها افزود: با شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های شهرداری قم به‌ویژه معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری دست‌خوش تغییراتی شده و حفظ سلامت شهروندان در اولویت قرار گرفت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم را یکی از مهم‌ترین تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا دانست و تصریح کرد: محدودیت‌های ایجاد شده در ارائه خدمات ناوگان حمل‌ و نقل عمومی از تاریخ ۲۷ اسفندماه با کاهش زمان و از ۲۹ اسفندماه به‌صورت کامل متوقف شد.

این مسئول از سرگیری سرویس‌دهی اتوبوس‌های درون‌شهری قم را منوط بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان اعلام کرد و گفت: تا زمانی که شرایط استان قم به وضعیت سفید نرسد بسیاری از محدودیت‌ها ادامه داشته و نمی‌توانیم زمان دقیقی برای آغاز به کار اتوبوس‌های درون‌شهری اعلام کنیم.

ذاکریان با درخواست از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم انجام سفرهای غیرضروری در سطح شهر بیان کرد: توقف ناوگان اتوبوسرانی برای بسیاری از اقشار جامعه مشکلات فراوانی را ایجاد کرده اما برای حفظ سلامت شهروندان مجبور بر ادامه این روند هستیم.

کد خبر 510119

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha