رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در واکنش به نطق اخیر علی مطهری گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که مسئولیت آبان ماه بر عهده وزارتخانه‌های دیگری نیز هست این که بگویم همه تقصیرها به گردن وزیر کشور است خلاف انصاف است.

محمدجواد کولیوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد جواد کولیوند در جلسه  علنی امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در واکنش به نطق اخیر علی مطهری گفت: آقای مطهری در آخرین نطق خود اظهار کردند که مقصر اصلی حوادث آبان ماه وزیر کشور است باید بگویم که ایشان در هیچ گزارش رسمی مقصر اعلام نشده است. نکته‌هایی که گفته می‌شود  فاقد مبنا است.

  • بیشتر بخوانید:

مطهری: به شورای نگهبان چه ربطی دارد نماینده چه می‌گوید | مجلس بعدی مطیع شما نخواهد بود | وزیر کشور مقصر حوادث آبان‌ بود

نطق آتشین علی مطهری | از حمله به شورای نگهبان تا انتقاد از وزیر کشور و لاریجانی

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور افزود: من و آقای ذوالنور عضو شورای امنیت کشور هستیم. در آن جا جلسه‌ای با حضور همه دستگاه‌ها اعم از وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و وزارت کشور ترتیب دادیم.  در مورد استیضاح وزیر کشور که تحویل کمیسیون شده بود باید بگویم که دو جلسه در ۱۹/ ۹  و ۲۵ /۹ تشکیل دادیم و از آن جا که در جلسه دوم تعداد امضاها از حد نصاب افتاد استیضاح وزیر کشور را از حد نصاب خارج کردیم.

کولیوند با اشاره به جلسه‌ای که در همین مورد در کمیسیون اصل نود برگزار شده گفت: خواهش من این است از آن جا که وزارتخانه‌ها و نهادهای زیادی درگیر ماجرای آبان بودند مقصر دانستن تام و تمام وزیر کشور از انصاف خارج  است.  وزارت نفت و صمت و اطلاعات درگیر ماجرای آبان بودند و بررسی ما از فضای کلی وقایع آبان ماه نشان می‌دهد که وزارت کشور مقصر اصلی نبوده است.

کد خبر 510111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha