تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در سراسر جهان مرز ۴ میلیون نفر را رد کرده است. تعداد کل جان‌باختگان بر اثر کرونا در جهان به بیش از ۲۷۹ هزار نفر رسیده است و بیش از یک میلیون و ۴۲۴ هزار نفر نیز از بیماری کووید۱۹ بهبود یافته‌اند.

آمار کرونا 20 اردیبهشت

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی ۱۵۲۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از میان ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ مورد ابتلای قطعی این بیماری در کشور، تا کنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
دکتر کیانوش جهانپور در تشریح آخرین وضعیت بروز و مرگ‌ومیر ناشی از کروناویروس جدید در کشور گفت: از ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۶۲۲۰ نفر رسید. جهانپور همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۵۸۹ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون ۸۵۰۶۴ نفر از بیماران، بهبودیافته و ترخیص شده‌اند. وی افزود: ۲۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش یورونیوز، تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در سراسر جهان به ۴ میلیون و ۷۷ هزار و ۹۳۶ نفر رسیده است. تعداد کل جان‌باختگان بر اثر کرونا در جهان ۲۷۹ هزار و ۷۱ نفر رسیده است و بیش از یک میلیون و ۴۲۴ هزار نفر نیز از بیماری کووید۱۹ بهبود یافته‌اند. ایالات متحده آمریکا، اسپانیا و ایتالیا همچنان صدرنشین جدول آمار کرونا هستند.

کد خبر 509838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضاـMosafer IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام، جهت اطلاع شما عزیزان: چنانچه 22 و 23 اردیبهشت، تعداد شناسایی افراد جدید، بالای 1500 باشه،،، متاسفانه از آخر هفته بعد (احتمال 99/99999%) تعداد جانباختگان،3 رقمی میشه...! انشالله که از الان تدبیر کنید (با توجه به آمار 23 و 24)