مدیر دفتر حج و زیارت یزد گفت: اولویت‌های تا ۳۱ شهریور سال ۸۶ می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ نام‌نویسی کنند.  

حج

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره حج و زیارت استان یزد، علی‌اصغر شریفی اظهار کرد: این اولویت‌ها، با توجه به ظرفیت خالی در برخی کاروان‌ها به عنوان اولویت ذخیره برای تکمیل ظرفیت اعلام شد.

وی افزود: ثبت‌نام با توجه به شیوع ویروس کرونا غیرحضوری است. متقاضیان می‌توانند به سامانه حج به آدرس https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

شریفی اضافه کرد: ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات مشارکت نکرده‌اند، با مراجعه به سامانه نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل ذخیره و ثبت‌نام را دنبال کنند.

مدیر حج و زیارت یزد گفت: ثبت‌نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها پایان می‌پذیرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی حجاج، ادامه داد: در صورت فراهم شدن زمینه اعزام که اوایل تیرماه امسال است، ۲۴ کاروان در قالب ۳۵۹۰ زائر برای برگزاری مناسک حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

شریفی اضافه کرد: ۱۲ کاروان از شهرستان یزد، شش کاروان از اردکان و میبد، دو کاروان از بافق و چهار کاروان از شهرستان‌های ابرکوه،  بهاباد، تفت و مهریز راهی این سفر می‌شوند.

کد خبر 509491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha