پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
۰ نفر

لئاندرو پاردس، ستاره پاری سن ژرمن می‌گوید نیمار در این تیم ماندگار خواهد شد. او همچنین از مارکو وراتی به عنوان بهترین هافبک دنیا نام برد.

نیمار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن می‌گوید اطمینان دارد نیمار در این تیم ماندگار خواهد شد و در فصل تابستان پاریس را ترک نخواهد کرد. پاردس همچنین به ستایش مارکو وراتی دیگر هم‌تیمی‌اش پرداخته و از او به عنوان بهترین هافبک دنیا نام برد.

با وجود شایعات بسیار زیادی که اخیرا درباره بازگشت نیمار به بارسلونا و تلاش فوق‌العاده بارسا برای انتقال او مطرح شده، پاردس می‌گوید اطمینان دارد که هم‌تیمی برزیلی‌اش در PSG ماندگار خواهد شد. پاردس در گفت وگو با فاکس آرژانتین گفت:" من و نیمار زیاد با هم صحبت می‌کنیم. او همیشه به من زنگ می‌زند. من خیالم راحت است که او با ما خواهد ماند".

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که در خط میانی این تیم بازی می‌کند در ادامه این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چه کسی را بهترین هافبک حال حاضر دنیا می‌داند در پاسخ گفت:" به نظر من وراتی. گرفتن توپ از او واقعا غیرممکن است. او یک هافبک بسیار تهاجمی است".

کد خبر 509178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha