یک موبایل قاپ حرفه‌ای که ۲۴ سال محکومیت در پرونده‌اش دارد، پس از مرخصی گرفتن از زندان در ایام کرونا، ۲۰ فقره گوشی موبایل سرقت کرد.

سرقت

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ علی اصغر خانی رئیس کلانتری ۱۹۰ خزانه در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری ۱۹۰ مجیدیه، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و تیمی از مأموران تجسس و عملیات کلانتری با انجام تحقیقات پلیسی از مال باختگان و بررسی صحنه سرقت دریافتند، سرقت‌ها توسط یک موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی صورت گرفته است و سارق از خانم‌هایی که در حال مکالمه با تلفن همراه بودند سرقت کرده است.

وی افزود: مأموران در ادامه تحقیقات به محل‌هایی که سرقت‌ها انجام شده بود مراجعه کرده و در حال به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر از متهم بودند که ناگهان متوجه سروصدا شدند و وقتی خود را به محل رساندند، مردی را دیدند که به محاصره مردم درآمده است. مرد شرور که قصد سرقت داشت، هنگام فرار تعادلش به هم خورده و به زمین افتاده و بعد هم به محاصره مردم درآمده بود.

سارق که قصد داشت با استفاده از سلاح سرد از محل متواری شود، با حضور به‌موقع پلیس خلع سلاح و دستگیر شد. در تحقیقات پلیس، متهم ۳۲ ساله به ۲۰ فقره موبایل قاپی اقرار و اظهار کرد: بیش از ۱۰ بار به زندان رفته ام. ۵ سال پیش به‌ دلیل ۴۵ فقره سرقت و حمل موادمخدر به ۲۴ سال حبس محکوم شدم و حالا هم در مرخصی دوران کرونا هستم.
سرهنگ خانی بیان کرد، تحقیق در خصوص کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد. متهم هم به مرجع قضایی معرفی شده تا دوباره به زندان برگردد.

کد خبر 508641

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha