سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
۰ نفر

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: طی ۱۰ روز آینده میوه‌هایی مانند گیلاس، زردآلو و هلو به بازار عرضه می‌شوند.

نوبرانه

به گزارش همشهری آنلاین اکبر یاوری در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین وضعیت قیمت میوه و تره بار اظهار کرد: عرضه چهار قلم اصلی از محصولات کشاورزی شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه و خیار بسیار زیاد است و برای حمایت از کشاورزان نیاز است تا به فکر صادرات این محصولات بود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم پیاز ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۲۰۰۰ تومان، خیار از ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای نیز با قیمت ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی گفت: امسال به دلیل سرد بودن هوا و عقب افتادن میوه‌های سردرختی، قیمت سیب و پرتقال افزایش یافت.
یاوری بیان کرد: سال گذشته در این زمان گیلاس، زردآلو و هلو به بازار آمده بود، اما امسال به دلیل سردی هوا هنوز این اتفاق نیفتاده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه با عرضه میوه‌های سردرختی و نوبرانه قیمت‌ها کاهش می‌یابد تصریح کرد: طی ۱۰ روز آینده میوه‌هایی مانند گیلاس، زردآلو و هلو به بازار عرضه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۱۰ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۸ هزار تومان و پرتقال توسرخ ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

یاوری گفت: هر کیلوگرم توت فرنگی ۳۵ هزار تومان، گوجه سبز شمال ۲۵ هزار تومان و ملون ۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان تصریح کرد: هر کیلوگرم لیموترش سنگی و لیموشیرین با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: امسال تولید میوه شرایط خوبی دارد و اگر اتفاق خاصی از نظر آب و هوایی اتفاق نیفتد با فراوانی روبه‌رو خواهیم بود.

کد خبر 508372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha