مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

رئیس سازمان جهادکشاورزی قم گفت: شیوع ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده در اثر آن، بازار فروش گوشت مرغ را به شدت تحت تاثیر قرار داد و به مرغداران قمی آسیب جدی وارد کرد.

مرغداران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس پورمیدانی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا موجب برگزار نشدن مراسم‌ جمعی و در نتیجه کاهش مصرف گوشت مرغ شد و قیمت این محصول در بازار به شدت پایین آمد. این موضوع باعث شد تا قیمت گوشت مرغ حتی از نرخ مصوب آن هم پایین‌تر باشد و ضررهای فراوانی به مرغداران استان وارد شود.

وی ادامه داد: وضعیت کنونی موجب خسارت‌های جدی به بخش مرغدارای قم شده ‌است و باید هرچه سریعتر از فعالان این حوزه حمایت شود تا این صنعت غذایی مهم در آینده نیز بتواند نیازهای بازار را به خوبی تامین کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: تولیدکنندگان ماهیان و گل‌های زینتی از دیگر بخش‌های حوزه کشاورزی بودند که در اثر شیوع ویروس کرونا با کاهش بازار فروش محصولات مواجه شدند و خسارت‌های زیادی دیدند.

این مسئول بیان کرد: به طور کلی شیوع ویروس کرونا به فرآیند توزیع، ‌فرآوری و بازار بخشی مهمی از محصولات کشاورزی استان آسیب زد و بهره برداران این بخش‌ها برای جبران خسارت‌های وارد شده نیازمند حمایت‌ هستند.

کد خبر 508359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha