رکورددار روپایی‌زدن با توپ در جهان که نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده‌است، اعلام کرد: هشت رکورد جدید برای ثبت در این کتاب دارم.

میلاد محسنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، میلاد محسنی سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت بیان کرد: درصورتی‌که حمایت شوم تنها ورزشکار ایرانی و حتی دنیا می‌توانم باشم که نامش برای هشت بار در کتاب گینس ثبت می‌شود که به نظر می‌رسد رکوردی دست‌نیافتنی باشد.

وی اضافه کرد: روپایی زدن به مسافت  ۳۰ کیلومتر با توپ فوتبال در مدت‌زمان پنج ساعت و چهل دقیقه بدون استراحت، ۴۶ هزار روپایی زدن ایستاده بدون استراحت، هزار متر روپایی زدن در مدت‌زمان هفت دقیقه، زدن روپایی با ساچمه و توپ‌های مختلف ورزشی ازجمله رکوردهایی است که در فدراسیون ورزش‌های همگانی به ثبت رسیده و آماده ارسال به کتاب گینس است.

محسنی گفت: در سال ۲۰۱۶ در شهر دبی با توپ پینگ‌پنگ که بسیار سبک است به مدت یک دقیقه روپایی زدم و نامم در کتاب گینس به ثبت رسید و رکورد آن در اختیار یک ورزشکار آلمانی بود که آن را شکستم.

وی اضافه کرد: یکی از رکوردهای جدیدم صد متر روپایی جهان است که ۱۲ سال است توسط یک فرد آمریکایی در گینس به ثبت رسیده است اما من با تمرینات سخت و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت استان فارس با اختلاف چشم‌گیری آن را شکسته‌ام و به‌زودی آن را در کتاب گینس به ثبت خواهم رساند.

این ورزشکار با یادآوری تشویق‌های پدر و مادر خود و سپاس از مربیانش ادامه داد:  جواد گرامی مدیر دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت به‌پاس شکستن رکورد جهانی زمینه حضورم را برای ادامه تحصیل در دانشگاه فراهم کرد که از همه دست‌اندرکاران  این دانشگاه تشکر می‌کنم.

کد خبر 508338

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha