رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: چراغ روکار «بتا یو وی سی» که برای از بین بردن ویروس، باکتری و میکرو ارگانیسم‌های محیط به کار می‌رود، برای نخستین بار در کشور با بالاترین کیفیت طول موج توسط شرکت دانش بنیان سایان الکتریک از شرکت‌های مستقر در این پارک تولید شد.  

چراغ روکار گندزدا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌محمد نیکبخت، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی دوشنبه ۱۵ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این چراغ توانایی دارد ویروس، باکتری و میکروارگانیسم‌های محیط را تا ٩٩. ٩٩ درصد از بین ببرد.  

وی ادامه داد: این محصول بدون ایجاد بو و طعم در محیط مواد غذایی آن را استریل می‌کند.  

نیکبخت گفت: این محصول در فضاهای عمومی که مردم زیاد رفت و آمد می‌کنند، کاربرد بسیاری دارد و باقی نماندن مواد شیمیایی در محیط پس از ضدعفونی و زمان ضدعفونی کوتاه از دیگر مزیت‌های این چراغ است.  

وی اضافه کرد: نمونه خارجی این محصول با کیفیت طول موج پایین با قیمت حدود ٢ میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که محصول تولیدی این شرکت پایین تر از این میزان و حدود ۶٩٠ هزار تومان بوده و بهتر از نمونه خارجی است.  

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: استفاده‌نکردن از مواد شیمیایی، سهولت در نصب و تعمیر و از بین بردن عموم ویروس‌ها و باکتری‌ها از ویژگی‌های این محصول است.  

نیکبخت اظهار کرد: در صورت ثبت سفارش، این شرکت توانایی دارد ماهانه تا چهار هزار عدد چراغ «بتا یو وی سی» را تولید و روانه بازار کند و این میزان قابل افزایش است.  

وی بیان کرد: در مرحله نخست حدود ٣٠٠ عدد چراغ توسط وزارت بهداشت و برخی پزشکان ثبت سفارش شده است.  

نیکبخت اظهار کرد: ٩ هزار ساعت طول عمر این لامپ بوده و چراغ پنج سال گارانتی دارد

وی تاکید کرد: شماره تماس‌های ٠۴۴٣٣۴٧۵٠١۵، ٠۴۴٣٣۴٨١۴٠۵، ٠۴١٣٣٢٩٠٢۵١، ٠٢١٢۶٢٩١٩٧١ آماده دریافت و ثبت سفارشات از تمام مناطق کشور است.

کد خبر 508065

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha