دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

فیلم سینمایی «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی تازه‌ترین گزینه نمایش در برنامه اکران آنلاین در زمانه شیوع کروناست.

فیلم کشتارگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «کشتارگاه» با بازی مانی حقیقی، حسن پورشیرازی، امیرحسین فتحی و باران کوثری به عنوان چهارمین فیلم امینی در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد و حالا این فیلمساز در روزهای تعطیلی سینما و آینده نامعلومی که پیش روی اکران سال ۹۹ است از احتمال نمایش آنلاین فیلم جدید خود خبر می‌دهد.

او در این باره گفت: با همراهی سرمایه‌گذار در حال تحقیق و مشورت برای اکران آنلاین فیلم «کشتارگاه» هستم، اگرچه از صمیم قلب راضی به چنین کاری نیستم ولی واقعیت این است که فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که پیش از این هم وجود داشته، نتوانم از پس ماجرای پیچیده اکران عمومی بربیایم چون به هر حال در این سال‌ها انحصاری در اکران وجود داشته است و به نظرم من در آن قدرتی ندارم.

وی با حمایت از اکران‌های آنلاین ادامه داد: این اتفاق می‌تواند فرصتی برای فیلم‌های مستقل باشد که مردم بتوانند آن‌ها را ببینند و به مرور بازدید و بیننده آنها هم بیشتر می‌شود. به نظرم باید به زمانی برسیم که به جای اینکه بگوییم یک فیلم چند میلیارد تومان فروخته، بگوییم چند نفر آن را تماشا کرده‌اند.  

امینی اضافه کرد: با این حال من هم با توجه به شرایط مشغول ‌بررسی هستم تا به اکران آنلاین فیلم برسیم. البته از آنجا که صدای فیلم «کشتارگاه» برای پرده سینما تنظیم شده بود، اگر قرار باشد به صورت نسخه اینترنتی پخش شود لازم است صدای آن تغییر کند.

کد خبر 507974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha