دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

دبیر هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی گفت: امسال عملیات اجرایی این آکادمی آغاز و زمین آن تعیین می‌شود.  

وزنه برداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اصغر قاسمی، دبیر هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شانس علی میری،  وزنه‌بردار ارومیه‌ای برای رسیدن به مسابقات المپیک و کسب مدال کاهش یافته بود به همین علت به وزن ۸۹ کیلوگرم بازگشت تا بتواند در مسابقات آسیایی و جهانی مدال طلا کسب کند.  

وی افزود: اما هم‌اکنون که المپیک در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود و میری فاصله اندکی با سهراب مرادی و کیانوش رستمی دارد، تمامی تلاش و تمرینات خود را برای رسیدن به مسابقات المپیک انجام می‌دهد چون تنها دو وزنه‌بردار می‌توانند وارد این رقابت‌ها شوند.  

دبیر هیات وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی در ادامه با رد شایعات تجویز آمپول و مکمل دارویی توسط مربیان برای ورزشکاران تصریح کرد: هیچ مربی حق چنین کاری را ندارد و چنانچه یک مربی اقدام به تجویز خودسرانه دارو برای ورزشکار کند، هیات وزنه‌برداری به طور جدی این مسأله را پیگیری می‌کند.  

وی در ادامه نیز بیان کرد:  پریناز ابراهیمی،  تنها مربی وزنه‌برداری بانوان است و در این راستا در تابستان امسال کلاس مربیگری درجه سه در ارومیه برگزار می‌شود تا تعداد مربیان وزنه‌برداری افزایش یافته و مشکل کمبود مربی حل شود.

قاسمی گفت: هم اکنون هشت هیات از ۱۹ هیات استان فعال بوده و چون وسایل و امکانات گران است و تحریم‌ها نیز اجازه ورود امکانات را نمی‌دهد، تجهیز سالن‌های وزنه‌برداری با مشکل اساسی مواجه شده است.  

کد خبر 507958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha