وکیل مدافع نجفی گفت: جلسه دادرسی به پایان رسید و پس از بررسی لایحه آخرین دفاع توسط دادگاه، رأی صادر خواهد شد.

نجفی و گودرزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، حمیدرضا گودرزی، وکیل مدافع محمدعلی نجفی در خصوص جلسه امروز رسیدگی به پرونده موکل خود اظهار کرد: از نظر انشاء رأی که رأی هنوز صادر نشده اما در این جلسه قاضی جلسه آخرین دفاعیات را گرفت و ما هم سه روز فرصت خواستیم که لایحه آخرین دفاع را تا روز چهارشنبه ارائه دهیم، یعنی جلسه تجدید نخواهد شد.

وی افزود: جلسه دادرسی به پایان رسید و پس از بررسی لایحه آخرین دفاع توسط دادگاه، رأی صادر خواهد شد. 

وکیل مدافع نجفی گفت: این شعبه به نقد دیوان عالی کشور درباره قتل شبه عمد ورود نکرد و بیشتر به رسیدگی‌های کلی درباره قتل عمد پرداخت. 

گودرزی ادامه داد: از آنجایی که تفهیم اتهام رئیس دادگاه به قتل عمد بود و آخرین دفاع برای قتل عمد گرفته شد، بنابراین به نظر می‌رسد شاید دادگاه نظر دیوان عالی مبنی بر شبه عمد بودن قتل را نپذیرفته است. 

وی در خصوص ورود مدعی‌العموم نیز گفت: مدعی‌العموم وارد شده و نماینده دادستان مطالب زیادی را گفت که پاسخ آن را نیز دادیم اما ظاهراً در برخی رسانه‌ها فقط اظهارات مدعی‌العموم منتشر شده و پاسخ ما انعکاس داده نشده است.

کد خبر 507761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    0 0
    به نظر می‌رسد روزنامه همشهری تلاش داره تا در رابطه با این پرونده با تبلیغات و تیتر های مشکوک در اجرای عدالت اختلال ایجاد نماید.همگان میدانند قتل اتفاق افتاده چه به صورت تیر اندازی مستقیم یا غیر مستقیم چه با خونسردی و چه در شرایط عصبانیت شدید .نشریه همشهری میبایست صرف نظر هویت قاتل و مقتول صرفا در جهت دفاع مشروع حقوق مقتول باشد که متاسفانه اینطور نیست
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    وفتی نفوذ داشته باشی مسول هم باشی پول هم داشته باشی که بتونی وکیل خوب بگیری همین میشه