فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شماری از مراجعه‌کنندگان به مرکز تعویض پلاک استان به علت انقضای مدت وکالت‌نامه با مشکلاتی مواجه شدند که این مشکلات باتدبیر ستاد ملی مقابله با کرونا رفع ‌شد.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار بخشعلی کامرانی‌صلح بیان کرد: تعدادی از شهروندان هنگام خرید وسیله نقلیه از فروشنده برای تعویض پلاک، وکالت‌نامه‌ای با مدت‌زمان معین دریافت کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: به دنبال تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در کشور برای پیشگیری از بروز کرونا امکان مراجعه مالکان خودرو برای تغییر پلاک فراهم نبود از طرف دیگر مدت‌زمان تعیین‌شده در وکالت‌نامه نیز پایان‌یافته بود.

وی افزود: با توجه به دغدغه پلیس در زمینه پیشگیری از ازدحام شهروندان در مرکز تعویض پلاک و رفع مشکل وکالت‌نامه آن‌ها، این موضوع از سوی سردار اشتری، فرمانده انتظامی در ستاد ملی کرونا مطرح شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: قرار شد که مدت‌زمان تعطیلی مراکز شماره‌گذاری به زمان و مهلت وکالت‌نامه افزوده شود یعنی از ۲۵ اسفند سال ۹۸ تا پنجم اردیبهشت ۹۹ به مدت‌زمان وکالت‌نامه افزوده شد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و باهدف صیانت از سلامتی مراجعان و کارکنان، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک این استان از هفته آخر اسفندماه سال ۹۸ به حالت تعطیل درآمده بود.

تعطیلی یک و نیم ماهه مرکز شماره‌گذاری خودرو و افزایش متقاضیان تعویض پلاک موجب شد که ساعت کاری این مرکز از ۱۴ به ۱۷ افزایش‌یافته و برای پیشگیری از ازدحام، فرایند شماره‌گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد انجام شود.

کد خبر 507720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار همدان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha