رییس پلیس متروی پایتخت از دستگیری پنج تیم کلاهبرداری در پوشش دستفروشی در مترو تهران خبر داد.

ازدحام در مترو

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید عطاءاللهی در نشست خبری در مقر پلیس مترو، با بیان اینکه جرائم در مترو در پی شیوع کرونا و کاهش حمعیت در ایستگاه‌های مترو کم شده است، از دستگیری پنج تیم کلاهبرداری در پوشش دستفروشی در مترو خبر داد و گفت: این افراد طی چند ماه گذشته دست به کلاهبرداری از مردم در پوشش دستفروش زده بودند و شگردشان هم به این صورت بود که به صورت تیم‌های ۲ تا ۳ نفره در یک کار برنامه‌ریزی شده در پوشش دست‌فروش به واگن‌ها رفته و حین فروش اشیاء و وسایل خود، با دریافت کارت عابر بانک مسافر، دو بار کارت را بر دو دستگاه مختلف که یکی از آنها اسکیمر بود می‌کشیدند.

وی با بیان اینکه پلیس مترو اقدامات خوبی در ممانعت از خودکشی در مترو داشته است، گفت: همچنین از مهر ماه ۹۸ تا کنون ۱۵۷ سارق و جیب‌بر را در مترو دستگیر کردیم. جیب‌بری یکی از جرایمی است که نسبت به دیگر جرایم بیشتر در مترو و به خصوص ساعات شلوغ رخ می‌دهد.

عطاءاللهی با بیان اینکه ۱۲۹ نفر هم در همین مدت به دلیل نزاع و درگیری در مترو بازداشت شده‌اند، افزود: در این مدت شش نفر به دلیل اخاذی و زورگیری دستگیر شده و بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر را هم در مترو کشف و ضبط کرده‌ایم.

کد خبر 507569
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha