برای اغلب افراد این تصور وجود دارد که گرسنه به خواب رفتن در هنگام شب و اجتناب از دریافت هر گونه ماده غذایی، آنها را سریع تر به اهداف کاهش وزن شان می رساند.

رژیم لاغری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری برنا؛ این در حالی است که اثبات شده، گرسنه به خواب رفتن امکان بیدار شدن با ضعف شدید و انتخاب مواد غذایی ناسالم را در نیمه های شب و حتی در وعده صبحانه بیشتر می‌کند.

  • لاغری سریع با ماست یونانی

این نوع ماست به علت محتوای پروتئین بالا و قند کم، به شما در ساخت عضله و کاهش وزن موثر کمک می‌کند. مطالعات منتشر شده در مجله آمریکایی فیزیولوژی نشان داده است که خوردن پروتئین درست قبل از زمان خواب شبانه، منجر به تحریک سنتز پروتئین و بهبودی رشد ماهیچه ها می‌شود. دریافت کافی پروتئین، کلید اصلی کاهش وزن است.

منبع طبیعی ملاتونین است؛ هورمونی که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می‌کند. نوشیدن آب گیلاس قبلا از زمان خواب نه تنها به بهبود خواب کمک می‌کند، بلکه به سبب وجود آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند التهاب بدن را از بین برده و در کاهش وزن موثر باشد.‌

آشنایی با 16 روش جهانی برای لاغر شدن

مصرف نان کامل تست همراه با کره بادام زمینی یک میان وعده مفید برای زمان قبل از خواب شبانه است. کره بادام زمینی سرشار از تریپتوفان است؛ اسید آمینه‌ای که به بهبود خواب شبانه کمک می ‌کند. کره بادام زمینی یکی از گزینه‌های مفید چربی سوز و منبع عالی پروتئین گیاهی نیز محسوب می‌شود و در ساخت عضله و از بین بردن چربی شکمی نقش دارد.

  • لاغری سریع با موز

می‌دانستید که موز نیز منبع تریپتوفان است؟ اسیدهای آمینه موجود در این میوه به خواب سریع‌تر کمک می‌کند و فیبر موجود در آن شما را در تمام طول شب سیر نگه می‌دارد.

  • لاغری سریع با شیر گرم

یک نوشیدنی ایده آل برای کاهش وزن و منبع تریپتوفان است. کلسیم موجود در شیر به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند.

کلید از دست دادن وزن می‌تواند از طریق حفظ سلامت روده‌ها باشد. تحقیقات نشان داده افزایش باکتری‌های مفید در روده به کاهش وزن کمک می‌کند. در این میان مصرف محصولات پروبیوتیک از جمله کفیر که هم منبع غنی از تریپتوفان و هم کلسیم محسوب می‌شود، توسط متخصصان تغذیه توصیه شده است.

کد خبر 507563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =