فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در سال گذشته ۱۲ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ در تهران برقرار شد که از این میزان ۵.۵ میلیون تماس عملیاتی بود.

سردار حسین رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی امروز در صحن علنی شورای شهر تهران که برای ارائه گزارش یکساله پلیس حضور یافته بود، گفت: در سال گذشته شاهد کاهش ۶۱ نفری تعداد تلفات شهری بودیم که رتبه اول کاهش تلفات را در کل کشور به دست آوردیم.

سردار رحیمی از استقرار پاسگاه‌های پلیس راه تهران در ۳۰ کیلومتری جاده‌های منتهی به تهران خبر داد و افزود: یکی از دلایل اهمیت استقرار  پلیس این بود که در ۳۰ کیلومتری شهرها بیشترین تصادفات رخ می‌دهد و از سوی دیگر در روزهای آخر هفته تعداد زیادی از خودروها از شهر تهران خارج و وارد می‌شوند که مدیریت اینها اهمیت بالایی دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در غرب و جنوب و شرق تهران روزانه حدود ۲ میلیون خودرو ورود و خروج دارند که لازم بود انضباط ترافیکی بهتری را شاهد باشیم و استقرار پلیس راه ما را به این دستاورد خواهد رساند.

رحیمی ادامه داد: در برخی محورهای جنوبی نظیر محور ورامین ما در گذشته کشته‌های زیادی می‌دادیم اما با یک سری ساخت‌وسازها و قرار دادن نیوجرسی و جداکننده‌ها در سطح جاده در این بخش هم با کاهش تلفات روبرو شدیم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در سال گذشته تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بود که در کل کشور این پلیس تشکیل شد و در کنار آن در شهر تهران هم این پلیس راه‌اندازی شد و در ارزیابی‌ها این پلیس هم رتبه برتر را در برخورد با مفاسد اقتصادی به دست آورد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: حوزه پلیس ۱۱۰ یک انقلاب و تحول بزرگ در ارائه خدمات به مردم محسوب می‌شود و در تهران امروز با ۱۲۰ اپراتور به مردم خدمت‌رسانی می‌کند. 

رحیمی گفت: ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تماس در سال گذشته با ۱۱۰ برقرار شده است یعنی هر ۳ ثانیه یک بار یک تماس گرفته شده است که انواع و اقسامی دارد از جمله راهنمایی و ارشاد و غیر ضروری.

وی افزود: ۵.۵ میلیون از تماس‌های گرفته شده با ۱۱۰ تماس‌های عملیاتی بوده است که توسط ۷۰۰ واحد عملیاتی ۱۱۰ در کل تهران و با حضور در سر صحنه مورد بررسی قرار گرفته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان رضایتمندی مردم تهران از عملکرد پلیس ۱۱۰ در مجموع ۹۲ درصد بوده است و ما یک سایت خود کنترلی هم داریم تا روند کمک‌رسانی به مردم را در لحظه پیگیری کنیم.

کد خبر 507533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha