یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
۰ نفر

فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در تمرینات گروهی این تیم ایتالیایی شرکت نمی‌کند.

رونالدو


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه «دیلی استار» نوشت: کریستین رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با انتشار خبر ابتلای مجدد پائولو دیبالا، به ویروس کرونا از بازگشت به تورین سر باز زد.

در این هفته برای چهارمین بار در ۶ هفته اخیر خبری مبنی بر مثبت بودن تست کرونای پائولو دیبالا و نامزدش منتشر شده است. رونالدو از طریق دوستان مطبوعاتی خودش این خبر را رسانه‌ای کرده تا به بهانه ناسالم بودن کمپ یوونتوس مدت بیشتری را در پرتغال مانده و استراحت کند.

چند روز قبل اعلام شد کریستین رونالدو به زودی و برای شرکت در تمرینات یوونتوس به ایتالیا باز خواهد گشت، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و ستاره پرتغالی همچنان در مادیرا حضور دارد. زمان دقیق بازگشت رونالدو به ایتالیا مشخص نیست.

این در حالی است که نامزد دیبالا مدعی شد خبر ابتلای مجدد پائولو به ویروس کرونا کار او نبوده و مشخص نیست چه کسی این کار را انجام داده است.

رونالدو در این روزها بارها تصاویری از تمرینات خود در خانه در صفحه رسمی اش منتشر کرده، اما چندی قبل او در مادیرا  پرتغال و در زمین تمرین عمومی حضور پیدا کرده که این رفتار مورد انتقاد برخی قرار گرفته و منتقدان مدعی شدند ستاره ۳۵ ساله قوانین را رعایت نکرده است.

کد خبر 507466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha