مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: «حامد اعتمادی‌نیا»، کارگر ارومیه‌ای به عنوان کارگر نمونه سی و یکمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در بخش کشاورزی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.  

کارگران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رضا نقی‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی افزود: امسال چهارمین بار طی پنج سال گذشته است که استان نماینده‌ای بین کارگران نمونه کشوری دارد که این امر نشان‌دهنده نبوغ و استعداد کارگران این خطه از کشور است.  

نقی‌زاده اضافه کرد: ۵۲۴ کارگر، گروه کار و واحد نمونه در سی ویکمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید آذربایجان‌غربی طی سال ۹۸ در فرآیند این جشنواره در سامانه ملی ثبت‌نام کرده بودند.  

وی بیان کرد: جشنواره امتنان از کارگران وگروه‌های کار نمونه، هر سال با هدف تجلیل از فعالان این عرصه به‌منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: معیار انتخاب کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در مرحله ملی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، نظم و انضباط است.  

جشنواره امتنان از کارگران به صورت سالانه در آذربایجان‌غربی و کشور برگزار می‌شود و از بین صدها کارگر شرکت‌کننده، هیات داوران افرادی را به عنوان کارگران نمونه استانی انتخاب و به جشنواره کشوری معرفی می‌کنند.  

کد خبر 507432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha