مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد از اعمال قانون و جریمه خودروهای بدون معاینه فنی از ۱۵ اردیبهشت ۹۹ خبر داد.  

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا جهانبخش، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اعمال قانون و جریمه خودروهای بدون معاینه فنی از ۱۵ اردیبهشت ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: مراکز معاینه فنی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸ شب به صورت یکسره مشغول فعالیت هستند.  

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای قطع شیوع ویروس کرونا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز معاینه اجرا شده ‌است.  

وی توضیح داد: خودروهای تولید سال ۱۳۹۴ و ما قبل از آن و خوردروهای وارداتی تولید ۲۰۱۵ مشمول دریافت معاینه فنی هستند، پرسنل مراکز معاینه فنی با انجام پروتکل‌های بهداشتی به صورت شیفتی مشغول فعالیت در این مراکز هستند.  

جهانبخش گفت: پیش از این تعداد مراجعات به مراکز فنی در اسفند ماه سال ۹۷، ۳۰۰۰ مورد بود اما در اسفندماه ۹۸ تعداد مراجعه کنندگان به ۴۰۰ مورد رسیده است، از شهروندان درخواست می‌شود که پیش از مراجعه به مراکز معاینه فنی عیوب ظاهری خودرو از جمله لاستیک و غیره را رفع کرده تا از مراجعه مجدد آن‌ها خودداری شود.  

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری تعداد ۱۰ مرکز معاینه فنی و از این تعداد حدود ۲ مرکز در منطقه شهرکرد مشغول به فعالیت است، تست CNG خودرو با مجهزترین دستگاه در کمتر از ۲۰ دقیقه با همکاری شهرداری شهرکرد و معاونت ترافیک در مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد انجام می‌شود.  

وی گفت: ضدعفونی این مراکز به صورت روزانه در ۲ نوبت با همکاری شهرداری شهرکرد و با ماشین آبپاش و توسط پرسنل مرکز معاینه فنی نسبت به خودروهای مراجعه کننده انجام می‌شود.  

جهانبخش خاطرنشان کرد: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی دست در اختیار کلیه پرسنل این مراکز قرار داده شده است، با توجه به شیوع ویروس کرونا پرسنل مراکز معاینه فنی خودرو از وارد شدن به داخل خودرو خودداری کرده و افراد مراجعه‌کننده با راهنمایی پرسنل تست خودرو خود را انجام می‌دهند.  

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد در پایان به کاهش تعداد مراجعه‌کنندگان اشاره کرد و افزود: روزانه حداقل بین ۸۰ تا ۹۰ مراجعه کننده به مرکز معاینه فنی خودرو وجود داشت که در حال حاضر این تعداد یک سوم کاهش پیدا کرده است.  

کد خبر 507259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha