استاندار اردبیل گفت: درحال حاضر عملیات زیرسازی راه‌آهن اردبیل ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده تمام قطعات زیرسازی پروژه تکمیل شود.  

ریل گذاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم. اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل اظهار کرد: با اجرای طرح فاصله‌گذاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارگاه‌های پروژه راه‌آهندر حال فعالیت هستند که به دلیل ویروس کرونا یک وماه نیم فعالیت کارگاه‌ها متوقف شده بود.   

بهنامجو تصریح کرد: در پروژه راه‌آهن اردبیل و اتصال آن به شبکه سراسری ۶ مشاور و ۱۴ پیمانکار فعال هستند و در حال تکمیل عملیات اجرایی پروژه هستند.  

استاندار بیان کرد: جلسه با حضور پیمانکاران پروژه برگزار شد و در این جلسه بر تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید شد تا پروژه درزمان مقرر به بهره‌برداری برسد.  

وی اظهار کرد: عملیات ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن اردبیل از سمت اردبیل آغاز شده و بعد از دو ماه دیگر از سمت میانه آغاز می‌شود و طبق قول وزیر راه این پروژه تابستان ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.  

بهنامجو گفت: سال ۹۸، ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته بود که امسال هزار ۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است و با همکاری بانک‌ملی در ۲ ماه آینده از این اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان جذب و بقیه نیز ماه به ماه جذب می‌شود.  

کد خبر 507143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha